MIKHA TAMBONG TERKEJUT DIGILAI!!!

Thursday 28 March 20130 comments

KUALA LUMPUR: Pelakon remaja Indonesia, Mikha Tambayong terkejut apabila dirinya menjadi kegilaan di kalangan peminat negara ini gara-gara populariti lakonannya dalam sinitron Nada Cinta.
Mikha,18, berkata dia hanya mengetahui dirinya popular apabila mendapati pengikut di laman sosial Twitter miliknya bertambah dan kebanyakannya daripada negara ini.
"Setiap hari akan ada pengikut baru dan mereka akan tweet memberitahu sukakan lakonan saya dalam Nada Cinta selain sering bertanya bila ingin bertandang ke sini," ujarnya kepada mStar Online ketika ditemui pada sidang media teater muzikal Gerimis Mengundang di Istana Budaya di sini pada Selasa.
Tambahnya, dia juga tidak pernah mengetahui drama bersiri hampir 200 episod lakonannya itu telah ditayangkan di Malaysia kerana ia telah selesai dimainkan di negaranya.
Mikha memberitahu, peminat-peminatnya di sini yang memaklumkan mengenai perkara itu dan dia melahirkan perasaan cukup gembira dengan penerimaan masyarakat di negara ini.
"Saya cukup bertuah dapat dikenali di negara ini kerana masih banyak bintang-bintang di Indonesia yang ingin mencipta nama di sini," ujarnya.
Ps: Tahan jugak la dia terkejut sebab menjadi terkenal dikalangan rakyat di Malaysia kerana bakat dia dalam lakonan.

Yang Si Ketua Penipu tu pulak terkenal di Negara Jepun sebab isu video seks dia dengan China Doll. Dia jugak jadi ikon kepada golongan Homoseksual.


Tapi, yang herannya, dia sikit pun tak terkejut dengan perkara tersebut. Sebaliknya dia boleh buat selamba je. Macam benda biasa pulak.

Jangan - jangan dia bangga kot sebab jadi ikon dan dikenali kerana skandal seks. Maklum la. Nak kata dia buat kerja untuk rakyat, satu hapah pun dia tak buat. Jadi terkenal sebab isu seks pun jadi la!!!
Share this article :

Post a Comment

 
| |
Copyright © 2011. ynasidek - All Rights Reserved