Rihanna dimarahi ibu gara-gara foto tak pakai seluar

Friday 29 March 20130 comments

Rihanna dikenali salah seorang selebriti yang kerap mempamerkan foto seksinya melalui Instagram. Namun kali ini pelakon "Battleship" itu dimarahi ibunya gara-gara foto separuh bogelnya.

Meskipun dikenali dengan imej pemberontaknya, kekasih Chris Brown ini mengaku takut dengan ibunya. Rihanna mengaku merasa seperti anak sekolah yang dipukul ibunya kerana kejadian ini.

"Aku tak pernah takut pada siapapun di dunia ini kecuali ibuku. Aku sangat takut padanya!" ujar Rihanna.

 "Dia menghubungiku 2 hari lalu dan memarahiku kerana dua foto bogel yang diupload sahabatku, Melissa, di Instagram.

Dalam foto itu, Rihanna hanya mengenakan bra. Ia tampak duduk berpose sambil minum wine dan merokok. Kerana dimarahi ibunya, dia mengaku merasa sangat malu.

"Dia mengamuk padaku dan aku sangat malu," tambahnya. "Aku merasa dia seperti memukul punggungku di depan kelas ketika sekolah. Dia benar-benar boleh membuat aku malu."
Share this article :

Post a Comment

 
| |
Copyright © 2011. ynasidek - All Rights Reserved