ambar Itu Ketika Zaman Jahiliah – Aeril Zafrel

Thursday 4 April 20130 comments

Selepas mendapat tawaran berlakon filem Hollywood baru-baru ini, Aeril Zafrel kali ini dikejutkan dengan penyebaran gambar tidak berbajunya di laman blog lucah. Kesian pun ada jugak kat si Aeril nie. Namun inilah harga yang perlu dibayar untuk menjadi seorang selebriti. Nasib baik badan tough, takderlah malu sangat. Hehehe.
aeril zaefril tak berbaju
Aeril mengakui yang gambar tersebut adalah miliknya. Malah salah satu gambar tersebut diambil oleh rakan ketika zaman jahiliahnya. Kata Aeril kepada Mstar Online:-
Saya kecewa apabila ada orang cuba memfitnah saya dengan pelbagai cara termasuklah memuat naik foto-foto saya yang tidak berbaju ke laman blog lucah, sekali gus ia memburukkan lagi keadaan walaupun ia dilihat biasa sahaja. Bagaimanapun ia tidak menjejaskan diri dan maruah selagi saya bersama Allah, walaupun terdapat individu yang cuba menjatuhkan saya. Memang benar lelaki dalam foto itu adalah saya di mana ia diambil daripada sedutan filem Hacks. Manakala ada sekeping gambar yang diambil rakan ketika zaman jahiliah saya dahulu.
aeril zaefril tak berbaju
Semoga Aeril tabah dengan dugaan ini. Sekarang siapa nak tengok gambar Abang Nara posing ala-ala Aeril sila angkat keyboard. Hahaha ~~~
Nampaknya selepas membuat pengumuman berhijrah ke arah kebaikan, pelbagai dugaan menimpa diri Aeril. Anggaplah itu ujian daripadaNya. Kata Aeril lagi:-
Saya bersedia dengan segala kontroversi dan fitnah yang bakal muncul nanti. Yang penting, selagi saya bersama Allah, Dia akan melindungi saya walau apa sekalipun orang ingin memburukkan saya. Mungkin apa yang telah berlaku itu Allah mahu tunjukkan hikmahnya
Semoga Aeril tabah dengan dugaan ini. Sekarang siapa nak tengok gambar Abang Nara posing ala-ala Aeril sila angkat keyboard. Hahaha ~~~
aeril zaefril tak berbaju
P.S: Ramai ibu mengandung dan menyusukan bayi bertanya adakah Aura White sesuai untuk mereka. Jawapannya ialah YA. Tiada masalah untuk mengamalkan peminuman Aura White walaupun anda sedang hamil. Hanya RM150 untuk kulit dan badan yang lebih sihat dan segar. Dapatkannya sekarang dengan menghantar
Share this article :

Post a Comment

 
| |
Copyright © 2011. ynasidek - All Rights Reserved