Budak Perempuan Sekolah Bergaduh …Tudung Tanggal, Selak Kain

Tuesday, 9 April 20130 comments

Apa agaknyalah punca pergaduhan ni kan…apakah seperti biasa…rebut jantan?
Jangan salahkan sesiapa dalam isu ini melainkan diri para pelajar berkenaan, guru mereka pun tidak bersalah.
Lagi menyedihkan, dah la ada dua orang sedang bergaduh, yang tukang sorak dan tukang hasut pun ramai…bertudung apa semua tapi bersorak macam tengok pesta.
Asalnya takda macam nak bergaduh sangat, tapi pasal tukang hasut, tukang tuang minyak… akhirnya sampai terselak-selak kain bergaduh.
Tak tahulah bila kejadian ini berlaku tetapi rasanya macam baru lagi dan klip itu sedang viral di beberapa media sosial.
Dari pelat bahasa, rasanya macam kejadian di Kelantan…sedih Tok Guru kalau dia tengok kan…

Share this article :

Post a Comment

 
| |
Copyright © 2011. ynasidek - All Rights Reserved