Neelofa Tak Balik Kampung Mengundi?

Sunday, 21 April 20134comments


Sekarang semua pihak sibuk bercerita mengenai Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13) yang akan diadakan pada 5 Mei depan. Malah tidak terkecuali buat para selebriti tempatan kita.
Neelofa misalnya menyatakan dia tidak dapat pulang ke kampung halamannya di Pasir Mas, Kelantan untuk mengundi pada tahun ini disebabkan komitmen kerjanya pada hari tersebut.
Menerusi MalaysianDigest, Neelofa menjelaskan, “Lofa dah daftar mengundi sejak tahun lepas. Keluarga Lofa semuanya akan balik mengundi nanti. Tapi pada hari tu Lofa ada shooting di Pulau Redang, Terengganu. Disebabkan ia melibatkan ramai pihak, jadi saya perlu teruskan untuk penggambaran itu dan tak dapat nak balik mengundi. Jadi tahun ni, Lofa terlepas lah”.
Neelofa kini sedang sibuk menjalani penggambaran filem yang diadaptasi daripada novel popular, Pilot Cafe dan bergandingan dengan aktor popular, Fahrin Ahmad.
Tak mengapalah Neelofa, bukannya awak sengaja tidak mahu mengundi, cuma masa serta komitmen kerja yang sudah tidak dapat dielakkan. Nak buat macam mana kan..
Diharapkan lima tahun dari sekarang, pelakon cantik ini dapat menunaikan kewajipannya mengundinya pada pilihan raya yang akan datang.
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
21 April 2013 at 23:55

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Anonymous
22 April 2013 at 00:05

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Anonymous
22 April 2013 at 00:32

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

25 April 2013 at 02:15

Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

Post a Comment

 
| |
Copyright © 2011. ynasidek - All Rights Reserved