Ini BUKTI Amno bertikam sama sendiri [Tengok la...]

Tuesday 2 April 20130 comments

ROSMAH MANSOR ANAK BERANAK TERMASUK BAKAL MENANTU ADALAH LIABILITI BESAR KEPADA UMNO!!!!!!!!!


Akhirnya ahli UMNO sedar Rosmah Mansor anak beranak termasuklah bakal menantunya adalah liabiliti kepada UMNO/BN. Malah mereka secara terang-terangan kini akui antara bakal penyumbang terbesar kepada kejatuhan dan kekalahan UMNO/BN pada PRU 13 nanti.

Sepatuttnya sebagai pemimpin negara, keluarga adalah aset utama untuk melonjakkan namanya, tetapi berlainan sekali kepada Najib Razak.

Lagi kerap dipaparkan dimuka media lagi bertambah meluat, menyampah dan benci rakyat kepada UMNO.

Malang sungguh nasib yang menimpa Najib.. Ada bekas PM yang cuba membantu pun dibenci oleh rakyat... ada para pemimpin UMNO langsung tidak boleh diharap, jenis  saja.

Sebenarnya, alasan paling utama rakyat benci UMNO ialah sikap para pemimpin UMNO itu sendiri.. kaki rasuah, penipu, pemfitnah, boros, rakus, penyamun projek dan kontrak, perkaya dan utamakan kroni, suku sakat, kaum kerabat dan anak bini.

Beri BR1M, Bantuan Awal Persekolahan RM100, Rebat talipon Pintar RM200, TR1M, BL1M, rakyat rembat namun terasa terikat dan UMNO mampu memikat nampaknya meleset sekali...Undi tetap pergi ke Pakatan Rakyat.. ITU ADALAH HAKIKAT
Share this article :

Post a Comment

 
| |
Copyright © 2011. ynasidek - All Rights Reserved