Pembantu rumah Azmin tuntut gaji naik

Tuesday 2 April 20130 comments



Memandangkan kerajaan telah memperkenalkan gaji minimum RM900, pembantu rumah Azmin pun mintak la naik gaji.

Pembantu : "Nyonya, saya mau minta naik gaji!"

Shamsidar : "Kenapa saya harus naikkan gaji kamu?"

Pembantu : "Ada 3 alasan nyonya! Pertama saya membersihkan rumah lebih bersih daripada Nyonya."

Shamsidar : "Siapa yang bilang?"

Pembantu : "Tuan yang bilang..."

Shamsidar : "Oh?" (sambil menahan amarah)

Pembantu : "Kedua, saya memasak lebih enak daripada Nyonya..."

Shamsidar : "Siapa yang bilang?"

Pembantu : "Tuan yang bilang..."

Shamsidar : "Oh?" (Ggrrrrrkkk..!!)

Pembantu : "Ketiga, saya di ranjang lebih hebat daripada Nyonya..."

Shamsidar : "Oh?! Tuan juga yang bilang?!!!"

Pembantu : "BUKAN NYONYA ... BAPAK ANWAR YANG BILANG, KATANYA NYONYA KURANG HEBAT DI RANJANG ..."

Shamsidar : "Ssssshhhh!!! (Sambil menutup mulut orang gaji) Kamu minta naik berapa?!!!"
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone
Share this article :

Post a Comment

 
| |
Copyright © 2011. ynasidek - All Rights Reserved